marți, mai 19, 2009

Traian Băsescu nu ştie sigur dacă va mai candida, din cauza crizei şi a "tonelor de jigniri"







"Dacă vom avea un derapaj, adică un şomaj de peste 10%, nu voi mai candida. Cred că ar fi imposibil să te mai adresezi românilor atunci când şomajul ajunge la această cifră catastrofică. În plus, atâtea tone de jigniri am primit în întreg mandatul meu, încât sincer vă spun, că şi asupra acestui punct este de reflectat, chiar dacă nu este esenţial pentru candidatura mea", a afirmat şeful statului.

Preşedintele Traian Băsescu crede că e normal ca şeful statului să îşi asume răspunderea.

"Preşedintele este şeful statului, iar un stat modern care nu reuşeşte să evite o catastrofă, atunci e normal ca răspunderea să cadă pe şeful statului, pentru că şeful statului a numit un prim-ministru tocmai pentru ca România să iasă din criză", a declarat preşedintele.


Traian Băsescu: Adversarul meu nu este Geoană, sau Crin Antonescu, adversarul meu este criza

"Vă spun şi azi şi vă repet ce am spus şi până în prezent, şi anume că nu am luat până acum o decizie cu privre la candidatura mea la prezidenţiale, pentru că adversarul meu nu e Geoană sau Crin Antonescu ci criza", a explicat preşedintele.


Traian Băsescu: Fata mea, Ioana, trebuie să se justifice asupra veniturilor ei la stat, nu în faţa jurnaliştilor

"Fata mea trebuie să se justifice la stat, nu în faţa jurnaliştilor despre modul în care şi-a achiziţionat apartamentul, pentru că de oriunde ar fi cumpărat un apartament, fie de la Negoiţă, fie din Băneasa, oricum s-ar fi speculat, oricum ar fi fost criticată, iar presa a speculat fals şi s-a întrebat cum ar fi putut să cumpere un apartament de un milion de euro. Fata mea poate să îşi justifice banii până la ultimul leu. Şi această situaţie este doar una dintre cele care arată umilinţa mea ca preşedinte", a declarat Traian Băsescu.


Traian Băsescu: Îmi pare rău că nu am reuşit în mandatul meu să modernizez instituţiile
"Cred că cel mai profund obiectiv al meu a fost ca instituţiile să fie modernizate, lucru pe care nu am reuşit să-l realizez. Am ajuns să ne păcălim că atunci când am intrat în Uniunea Europeană vom avea standarde europene în instituţii, dar eu mi-am dat seama din interior că am atins nişte standarde aflate la limita inferioară. Problema e că nu preşedintele poate modifica sau moderniza instituţiile, ci doar un jucător, şi anume Parlamentul. În Educaţie, în Sănătate şi în Justiţie avem cele mai mari probleme legate de reforme şi modernizare", a explicat şeful statului.

Traian Băsescu: Eu vorbesc frecvent cu miniştrii din cabinetul Boc, cu Mugur Isărescu, cu ministrul de Finanţe
"Eu vorbesc frecvent cu miniştrii din cabinetul Boc, cu Mugur Isărescu, cu ministrul de Finanţe, iar dacă ar fi să vorbesc de la un alt nivel cu ministrul de Finanţe, i-aş reproşa impozitul forfetar, cu toate că are dreptate cu anumite firme care declară că fac afaceri de familie şi aduc mere din Turcia, fac afaceri de milioane de euro pe an şi nu plătesc nici o taxă la stat", a afirmat Băsescu.


Sursa: realitatea.net



2 comentarii:

arici spunea...

dak s-ar gandii cineva cata responsabilitate are presedintele ar intelege ca si el este om si poate comite greseli haideti sa nu-l mai criticam si sa vedem ce a realizat si ce poate face un presedinte ca traian basescu si unu k iliescu sau cei 3 trandafiri

fun.hate.sex.love spunea...

pai celelalte partide in loc sa isi vada de campania lor si sa oamenii tarii ei se pricep doar la un lucru.... toate stau pe capul unui singur om... jigninu'l...vad ca doar la asta sunt bune partidele astea cu gura mare....dar de facut ceva in folosul nostru nu se deranjeaza sa faca...... singurul partid care se preocupa q cetatenii tarii ci nu cu un singur om.. este PD-L.