joi, mai 07, 2009

Traian Basescu: Multi profesori nu au ce cauta in invatamant


"Am spus ca imi asum eroarea promulgarii legii privind salarizarea cadrelor didactice. Asumarea acestei erori are valoare politica. Mai aveam o posibilitate - sa trimit legea inapoi in Parlament si as fi primit-o inapoi in 48 de ore si trebuia s-o promulg oricum. Va amintiti ca in toamna era o veselie cu aruncat pe pereti cu banii publici. Ca gest politic, probabil ca trebuia sa o retrimit in Parlament. N-am facut acel gest politic si imi asum eroarea", a afirmat, miercuri, presedintele Traian Basescu, invitat la postul public de radio.



Sursa: HotNews.ro

8 comentarii:

s3xY g!rL 2oo9 spunea...

Base, tu acum imi arati ce sa dau jos sau doar imi faci cu mana? Cu toate ca nu cred, ca te vad prea fericit :*:*

elly spunea...

are perfecta dreptate base knd spune k multi profesori nu au ce cauta in invatamant......unii sunt prosti de nu stiu pe ce lume traiesc!
am auzit p cnv care a terminat dreptul la ID si spunea k se angajeaza k prof d istorie la o sc generala...k il baga cineva acolo care il cunoaste pe director!este inadmisibil asa ceva

madarfacar spunea...

sexy girl, cine dreaq crezi ca se uita la tine?

da fratele ML-u base, chiuleau profii mai rau ca noi la scoala, ii doare in pl de noi, trebuie sa bagam bani un curu lor ca sa facem meditatii pe urma.

smechera FATAla spunea...

madarfacar ti s-au urcat hormonii la cap? du-te repede si rezolva-te. iar profesorii, intr-adevar sunt prosti de duduie si au si tupeu in fata unor copii care le dau lectii, doar ca ei nu vor sa accepte asta.

gaby spunea...

unii profesori chiar sunt prosti si nu-si merita locul in invatamant....iar unii nu-si mai dau interesul datorita salariilor de nimic.....de ce sa-si bata capul cu niste netrebnici de elevi pt nimic

Alex spunea...

profa mea de romana venea la scoala din an in paste.....cik avea fiica ei nush ce probleme...dar pe noi elevii cu c ne interesa k noi pierdeam materie si aveam si un examen de sustinut.....

DEZVIRGINATORUL spunea...

CE VA PLANGETI ATATA FEMEILOR? PROFESORII SUNT FOARTE BUNI ASA CUM SUNT, NOI NE DISTRAM, TRECEM ANU, EI ISI IAU BANII SI TOATA LUMEA E FERICITA

mo.otzu spunea...

asa e... multi profesori sunt doar d eumplutura... degeaba ii vor elevii pe astia.. pentru k trec anii fara probleme si iau note fara merite.... dar.. ei nu se intreaba pe viitor... cum vor reusii daca nu au habar de nimic?..trist.... am avut si eu profesori k majoritatea... si acum imi pare rau ca au trecut anii pe langa mine si eu nu am invatat ce trebuia si cand trebuia..apreciatii profesorii care isi stiu meseria si incearca sa va invete ce trebuie...veti avea de castigat copii!