miercuri, mai 06, 2009

Profil de europarlamentar: Alexandru Nazare

Prietenii îmi spun Nazare, Alexandru Nazare. Născut la 25 iunie 1980, în Oneşti, ai putea să crezi că sunt încă un rac ce populează planeta. Ei bine, aşa gândeai înainte să mă cunoşti…
Mă atrage dinamismul vieţii, dinamism pe care îmi place să îl caut în tot ceea ce mă înconjoară, înclusiv în aparent plictisitoarele ore de fizică atomică, de pe vremea adolescenţei, când am urmat Colegiul Naţional “Alexandru-Ioan Cuza” din Focşani.
Politica este pentru mine o pasiune care creează dependenţă, iar conectarea la realitatea înconjurătoare constituie o necesitate. De aceea, m-am decis să urmez cursurile de Ştiinţe Politice în cadrul SNSPA, Bucureşti, pe care le-am asezonat cu ceva mai multă Teorie Politică, Analize Media, Neoconservatorism şi Relaţii Internaţionale, în cadrul European College of Liberal Arts Berlin, Germania.
Între 2005-2007 am fost consilier la Ministerul Integrării Europene, 2 ani în care am avut contact direct cu politicile europene şi organizarea administrativă la nivelul Comunităţii. Tot in perioada respectiva am inceput sa activez ca membru PD al Organizatiei Sectorului 2 din Bucuresti.
In 2007 am candidat la alegerile europarlamentare tot din partea PD, Organizatia Sectorului 2, de pe poziţia 20, iar din septembrie 2007, am devenit consilier al delegaţiei Partidului Democrat - Grupul Popular European în Legislativul de la Bruxelles. Din februarie 2008 sunt Presedintele Comisiei de Etica, Statut si Litigii in Organizatia de Tineret a PD-L.
Conform zicalei populare “Ce nu te omoară te face mai puternic”, iată-mă acum în postura de membru în Parlamentul European, atras si provocat în continuare de noutate şi frumos. Sunt cel mai tanar membru din delegatia PD-L si unul dintre cei mai tineri romani in Parlamentul European. mai multe despre activitatea mea in urmatorul link.
Ca reprezentant al românilor în Parlamentul European îmi propun să promovez interesele cetăţenilor, demonstrând tăria de caracter a românului de rând şi să schimb în bine percepţia europeană asupra ţării noastre.

Mai multe găsiţi aici şi aici.



11 comentarii:

Anonim spunea...

cine nu stia prea multe despre nazare poate afla pe scurt aceasta prezentare a sa care pe langa faptul ca nu este una formala mai este si foarte prietenoasa hai nazare !!!!

gaby spunea...

sa speram k acest val de tineri kre incearca sa se afirme vor reusi sa faca ceva pentru tara noastra care a fost facuta praf de comunisti.....nu stiu multe de nazare.....dar am auzit k a facut ceva pentru tara noastra kt a stat acolo la bruxelle.....

_-VIP-_ spunea...

Mai bine zis, cine nu stia cum arata Nazare il poate vedea acum. De cunoscut poate o sa aveti ocazia sa discutati cu el personal pentru a va dea seama ce fel de persoana e pentru ca acest articol/citat este "pe scurt".

mascota spunea...

tanar si frumos , destept si sper sa castige chiar dak are sanse mici nu stiam prea multe despre el dar iata ca incet incet aflu si ma minunez cu poate un tanare ca nazare sa faca fata si la bruxelles si sa se "lupte" si pentru romani dar si pentru moldovenii de peste prut bravo nazare tinerii te sustin

geo spunea...

da cum a ajuns acolo si nu-l stie nimeni?suspect.....este totusi frumos ca vine din urma forta tanara care nu urmareste numai sa fure pt sine....ci sa faca ceva pt romania

mo.otzu spunea...

fortza nazare!!

s3xY g!rL 2oo9 spunea...

ce mumos a baiatu asta :X

The Skater spunea...

E bine ca nu cereti numarul lui de telefon:)

simona spunea...

chiar cristi nu ai face rau cu nr ala de tel...:)))))

Toma Mariana spunea...

hai nazareeeeeeee!!!!!!!!!!
app un nr de tel ai:)))? k tot zice coco:))))

The Skater spunea...

vedeti k pentru convorbiri in retelele de europarlamentari e dublu tariful per minut:)