vineri, mai 29, 2009

Elena Udrea: Crin Antonescu este supărat pe mine pentru că i-am luat rezervarea de la coafor


REALITATEA.NET - Elena Udrea: Crin Antonescu este supărat pe mine pentru că i-am luat rezervarea de la coafor


"Am înţeles că preşedintele PNL Crin Antonescu are o supărare pe mine. Cred că i-am luat rezervarea de la coafor. Eu sunt un ministru ocupat, care încearcă să se facă remarcat prin ceea ce face. Crin Antonescu a fost şi el ministru, dar a trebuit să verific informaţia ca să fiu sigură", l-a atacat Elena Udrea pe Crin Antonescu.

Sursa: realitatea.net


5 comentarii:

DEZVIRGINATORUL spunea...

=)))))) S-A PISHAT PE ANTONESCU LA FAZA ASTA =))))))

MINIMAL spunea...

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bv elena =))))))))

licurici spunea...

=))=))=))
doamneeeeee.....ce debil....sa dus crinu la coafor!!!!!bv elena!!!!!!!

lee spunea...

nici la coafor nu avem loc d el domle...sia facut programare...alta treaba nu are domnul crin?vroia sa isi faca parul permanent?

Andy89 spunea...

Esti foarte tare Domnule Crin, vroiai sa-ti faci permanent, sau iti creezi un alt look de papitoi ca sa stim si noi.