joi, mai 28, 2009

Elena Băsescu: Simplele greşeli gramaticale nu erau un motiv ca unii din PD-L să mă marginalizeze

"Şi eu sunt o intelectuală, indiferent de ce au afirmat unii din PD-L, pentru că am o facultate, am un master şi voi face şi doctoratul, şi chiar dacă am făcut şi eu simple greşeli gramaticale, asta nu era un motiv ca unii din PD-L să mă marginalizeze şi să îmi refuze locul de a fi alături de ei pe listă", a spus Elena Băsescu în cadrul unei emisiuni tv.

Fiica cea mică a preşedintelui a declarat că a ales să candideze ca independent pentru că se considera "o povară pentru PD-L".

"Eu am plecat din PD-L pentru că am fost pentru ei o povară, dar, chiar şi aşa partidul rămâne a doua mea familie, şi indiferent de rezultatul de la euroalegeri, mă voi întoarce în partid, pentru că dacă ei nu mă vor, ei îi vreau", a afirmat Elena Băsescu.

Elena Băsescu a negat că se foloseşte de resursele partidului pentru a-şi face campanie.

"Toată campania mea am făcut-o pe banii mei, şi nu am decât spoturi electorale la diferite televiziuni şi câteva afişe şi bannere. Mai mult decât atât, există un fan club în Piatra Neamţ mult mai frumos decât sediul de partid al PD-L. Eu am multe fan cluburi prin ţară, şi asta pentru că eu fac campania asta luând ţara la picior", a declarat Elena Băsescu.

Elena Băsescu nu crede că va lua din voturile PD-L şi nu crede că "voturile se pot şmecheri în România"

"Nu cred că voi lua din voturile PD-L. Votanţii mei sunt tineri care se regăsesc în mine, iar teoriile potrivit cărora eu aş obţine cel puţin câte zece voturi de la fiecare filială PD-L, sunt speculaţii de presă. Eu nu cred că votul se poate şmecheri în cadrul sistemului electoral din România, pentru că dacă votul s-ar fi şmecherit în România, Năstase ar fi fost la ora asta preşedinte dacă s-ar fi putut şmecheri votul", a spus Elena Băsescu.

Elena Băsescu vrea să susţină legalizarea drogurilor uşoare, dacă ar fi să ajungă europarlamentar

"Dacă ar fi să ajung în Parlamentul European, aş susţine legalizarea drogurilor uşoare, cum ar fi marihuana sau iarba. Dar nu aş fi de acord cu sinuciderea asistată", a detaliat Elena Băsescu o serie de măsuri pe care le va exprima în Parlamentul European.


Sursa: realitatea.net



4 comentarii:

DuD3ttE spunea...

voturile se smecheresc mereu :)))))
dar sa speram ca va merge bine acum la alegeri iar in privinta legalizarii drogurilor usoare succes!!!!!!! si multumim elenea :X:))) foarte tare ce vrei sa faci te sustinem!

gandac spunea...

:-o:-o
bunaaaaaaaaaaa idee :)):">
EBA!!!EBA!!!!!! HAI CU EBA!!!!!

Andy89 spunea...

Te sustin dar sicer treaba cu drogurile las-o balta ca nu e bine. Si asa e prea multa coruptie in tarisoara asta asa ca te rog 'ZI NU DROGURILOR' !!!!!

Vlad_Scorp spunea...

Eh, cine nu mai face ceva greseli gramaticale din cand in cand?
tot asa in continuare si te sustinem!