luni, mai 18, 2009

Basescu: "Am evitat dezastrul in 2004, nefacandu-l pe Adrian Nastase presedinte"

Presedintele Traian Basescu (foto) a afirmat, duminica, la Realitatea TV, ca se consdera norocos pentru ca a reusit sa evite, in 2004, „dezastrul” Romaniei, prin victoria sa in fata social-democratului Adrian Nastase la alegerile prezidentiale. 
Seful statului a facut aceasta afirmatie in contextul in care a admis ca este un om care a avut noroc in viata.
"In general, am fost un om care a avut noroc in viata. Adica am avut momente de cumpana, ba mi-a luat foc vaporul, ba mi-a stat motorul principal in mijlocul stramtorii si totusi am reusit sa evit dezastrul. L-am evitat si pe al Romaniei, nefacandu-l pe Adrian Nastase presedinte", a spus Basescu.

Sursa: politico.ro


3 comentarii:

razvan spunea...

asta e un adevar care cred ca orice roman e constiient ca datorita norocului care il are presedintele nostru am evitat o alegere a unui posibil presedinte al tarii corupt , mafiot si mai ales PSD-ist..si asta spune totu despre el ...de obicei PSD mereu a fost asociat cu CORUPTIA ...ganditi-va un pic si o sa imi dati dreptate

Anonim spunea...

La alegerile ce urmeaza Basescu nu mai are nevoie de noroc... au inceput sa moara votantii PSDului :)) iar tinerii au mai multa minte si stiu ca portocaliul in general reprezinta si aduce numai lucruri bune

mo.otzu spunea...

bravo base!!!!!!! sa eviti si de aqm in colo ca bine ne faci.te vrem presedinte base!!!!!