miercuri, mai 20, 2009

Boc: Salariul premierului este ultimul lucru care ma intereseaza

Premierul Emil Boc a facut o vizita neasteptata la Ministerul Muncii, unde Marian Sarbu a discutat miercuri cu sindicalistii despre legea salarizarii unice. Cu aceasta ocazie a precizat ca ultimul lucru care il intereseaza in acest proiect legislativ este salariul primului ministru.

"Cred ca vom avea la timp finalizata legea salarizarii unice. Ministrul Muncii ne va informa cu privire la deciziile care trebuie luate. Salariul premierului este ultimul lucru care ma intereseaza. Eu cred ca institutiile statului trebuie aranjate, nu persoanele", a mai spus Boc.

Salariul minim ar putea fi majorat

Pe de alta parte, Boc nu exclude posibilitatea ca in acest an sa fie marit salariul minim pe economie, asta depinzand in mare parte de rezultatele ecomonice.

"Nu excludem discutiile pe tema maririi salariului minim pe economie. Sa vedem cum vor arata rezultatele economice. Prioritara este insa legea salarizarii unice si eu am venit aici sa ma asigur ca ceea ce am stabilit se face. Proiectul va aduce bun simt si dreptate in sistemul public", a mai precizat Boc.

Premierul a precizat ca va exista o singura lege, nu mai multe separate pentru anumite agentii si structuri guvernamentale, asa cum au cerut sindicalistii.

"Eu am sustinut ca avem nevoie de o singura lege. Nu se poate venituri proprii si legi speciale, vom avea o lege unica", a mai declarat Boc.

Sursa: ziare.com


3 comentarii:

Anonim spunea...

ei nu il intereseaza....da dak ii zic astia k o sai dea minimul pe economie sa vezi ce il intereseaza!!!!:)):)):)):))

anonimatu spunea...

dak ar fii si el ca noi cu minim pe economie sau poate mai putin nu cred k ar mai fii atat de dezinteresat sau sa treiasca din venitul altuia

anonimatu spunea...

dak ar fii si el ca noi cu minim pe economie sau poate mai putin nu cred k ar mai fii atat de dezinteresat sau sa treiasca din venitul altuia