miercuri, mai 06, 2009

Băsescu: Rog casele de sondaj să mă pună cu zero procente

Traian Băsescu a ironizat, într-un interviu la televiziunea publică, rezultatele contradictorii ale unor sondaje de opinie. Cât despre scăderea lui în sondaje, şeful statului spune că în cinci ani este firească erodarea.

Băsescu a mai spus că nu a luat încă o decizie în privinţa candidaturii sale la preşedinţie. Oricum, şi-a propus să nu răspundă atacurilor politice, deşi, spune el, îi vine greu să se abţină. 

"Am observat că-i mare bătaie pe sondaje... Mi se pare normală eroziunea, sunt in al 5-le an de mandat. Îi rog pe toţi sondorii, toate casele de sondaj să mă pună la zero, ca să nu mai fie discuţii. Sunt atacat de toate categoriile de politicieni, de la politicieni importanţi, la politicieni neimportanti în România, mă abţin de la reacţii, pentru că s-ar crea o lipsă de autoritate îngrozitoare. Mi-am propus să rezist", a declarat Traian Băsescu.


Sursa: realitatea.net



6 comentarii:

madarfacar spunea...

zile Base, zile, ceartai, fi rau. daca vrei sai bati te tin eu. :o

mo.otzu spunea...

bravo Base :>

Mircea spunea...

Poi sa te puna ba [e zero ca si asa nu mai ai sanse ,,, suvita

Alina spunea...

Ai dreptate sunt prea multi "politicieni" care doar pt a se da importanti comenteaza la adresa primului om in stat.
Te sustin si te votez (doar sa candidezi iar)

bursucu.86 spunea...

da ia nu va mai duceti ma la vot . sa vedem ce politica mai fac ei atunci , eu protestez impotriva tuturor politicienilo UUUUAAAAAAAAA

_-VIP-_ spunea...

Cu cine te certi tu prietene?
Casele de sondaj s-au imbogatit cu aceasta ocazie, cu cati bagi a bagat PSD-ul.