joi, mai 14, 2009

Paleologu vrea ca electoratul Principelui Radu sa se indrepte in turul doi catre Traian Basescu

Ministrul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National, Theodor Paleologu, a declarat, miercuri seara, intr-o emisiune televizata, ca va incerca sa convinga electoratul Principelui Radu sa-si dea voturile lui Traian Basescu, in cazul unui al doilea tur de scrutin la alegerilor prezidentiale din acest an.
"Am spus si o spun in continuare ca printul Radu va fi un vector de civilitate. El este un om care nu injura, nu ataca. Este important sa existe si asta in spatiul public. (...) Ca politician, ce ma intereseaza este unde se duc voturile principelui Radu in turul doi si mie mi se pare normal ca aceste voturi sa se duca la Basescu si nu la Geoana. Asta e singura mea preocupare. Voi incerca sa conving electorii regalisti sa-si dea voturile lui Traian Basescu, ci nu lui Mircea Geoana", a spus ministrul Culturii.
Paleologu a aratat ca nu crede in posibilitatea ca liderul PNL, Crin Antonescu, sa intre in turul doi al alegerilor. Analistii politici au vorbit in ultima perioada despre faptul ca Principele Radu va lua din electoratul presedintelui liberal, in conditiile in care s-a speculat ca Principele ar fi sustinut de liberalul Dinu Patriciu, care a infirmat insa aceste ipoteze.

Sursa: politico.ro


5 comentarii:

mascarici spunea...

de cand a fost ales n uprea a mai stiut nimeni de el !!iata ca msi-a facut simtita prezenta !! Bv

anonimatu\ spunea...

da alte fete nu aveti si voi?

Sisroler spunea...

eu unu ii dau dreptate sal aleaga pe Traian.
Domnu Paleologu eu spun ca o sa faca multe deoarece e un patriot din ce am vazut eu la el

Anonim spunea...

nu va'ti plictisit ma de atata politica?

arici spunea...

cu branu cum ramane Dl Paleologu?