miercuri, mai 06, 2009

Traian Băsescu l-a acuzat pe Tăriceanu că minte şi pe Vosganian că i-a trimis documente falsificate

Preşedintele României, Traian Băsescu, a declarat marţi, în cadrul unei emisiuni la televiziunea publică, că fostul prim-ministru, Călin Popescu Tăriceanu, a minţit când a spus că l-a avertizat pe preşedinte despre faptul că nu are resurse pentru a asigura creşterea salariilor profesorilor cu 50% şi că Varujan Vosganian, fostul ministru de Finanţe, ar fi transmis preşedintelui o serie de documente falsificate.

"Premierul Tăriceanu face ce a făcut în 2007 şi 2008, minte. Într-adevăr îmi scria că nu poate plăti şi motivul era că s-a executat practic bugetul la nivelul la care a fost alocat, 5,98%. Îmi demostra pe un document transmis, nu de premier, mi l-a transmis ministrul de Finanţe. Dânsul nu a avut curajul să-mi transmită un document falsificat şi atunci l-a pus pe  Vosganian, în care îmi arăta că practic până la 31 decembrie se epuizează bugetul alocat educaţiei. În realitate, şi am constatat acest lucru execuţia bugetară la 31 decembrie a fost de 4,5%", a declarat Traian Băsescu.

Preşedintele României l-a acuzat pe Călin Popescu Tăriceanu că l-a dezinformat cu faptul ca are o execuţie bugetară de 6% şi de aceea a considerat, la vremea respectivă, că erau bani pentru majorarea salariilor.


Sursa: NewsIn




6 comentarii:

madarfacar spunea...

bai pinguinilor, de ce faceti deastea, va e cald cu dintiin gura de va dati la fratele ML-u base?

mo.otzu spunea...

urat asa...

_-VIP-_ spunea...

Fete palide, ne-ati prostit destul, ati adus Romania in colaps financiar, mi-ar fi rusine sa mai fac politica in locul vostru.

gaby spunea...

talin asta e o c***a cu multe fete.....numa tampenii a facut kt a fost la putere......mai avea sa ne dea afara din tara noastra....nu m-ar mira sa mai fi falsifikt si niste acte.....

Leonard spunea...

curva,necurva cert e ca numai prostii a facut.numai el stie cum sa dea ordonante de urgenta in ultima zi de guvernare ;)

DEZVIRGINATORUL spunea...

BA VOI VA UITATI LA MINE ? CA VA IA DREAQ!