sâmbătă, mai 16, 2009

Elena Băsescu: Presa a exagerat tot timpul cu ieşitul meu la discotecă

"Presa a exagerat tot timpul cu ieşitul meu la discotecă, cu preocupările extra-politice", a declarat astăzi Elena Băsescu, candidată independentă la alegerile europarlamentare.

"Am multe de făcut la Bruxelles. În primul rând, mi-aş dori ca generaţia din care fac parte să fie reprezentată de cineva ca ei, nu de altcineva. Să trimită o persoană puţin mai nonconformistă, ieşită din tiparele politicianului obişnuit", a declarat Elena Băsescu.

Candidata independentă la alegerile europarlamentare a mai făcut câteva precizări legate de presă şi imaginea care i-a fost creată: "Mondenă m-a făcut presa. Eu nu am fost o persoană mondenă. Presa a exagerat tot timpul cu ieşitul meu la discotecă, cu preocupările extra-politice, dar care de fapt nu există. Tot ce s-a scris în presă, majoritatea lucrurilor, în proporţie de 95 la sută nu sunt adevărate".

Tatăl ei, Traian Băsescu, i-a spus că acum este singură, pe propriile forţe. În campania electorală, oamenii nu aduc vorba de tatăl ei. "Mă întreabă ce faci, cum te simţi? Curaj, mamă că presa nu te lăsa să faci nimic. Bine că ai luat atitudine", a mai spus Elena Băsescu.

Sursa: realitatea.net


Niciun comentariu: