luni, iulie 06, 2009

Antonescu: Nu aş fi intrat niciodată în cursa pentru prezidenţiale dacă ar fi trebuit să mă bazez exclusiv pe sprijinul PNL

Antonescu a precizat că "PNL nu a avut niciodată un om al său cu intenţie de vot cu 20%, nu a avut nici cu intenţie de vot de 15%. Stolojan, în 2000, a obţinut 11%"

Liderul PNL vede cursa electorală ca un război în care fiecare trage cu armele din dotare.

"Nu aş fi intrat nicidată în această cursă dacă ar fi trebuit să mă bazez exclusiv pe sprijinul PNL. E principala mea susţinere, o preţuiesc, voi reuşi să o maximizez până la momentul alegerilor, dar e foarte clar că eu sunt candidatul care nu intră în această bătălie doar pe propriul meu partid", a declarat Antonescu.

Candidatul la Cotroceni a spus că încearcă să mobilizeze, să convingă şi să aducă la vot o parte din cei care nu prea mai votează şi nu prea mai fac diferenţa între partide şi candidaţi.

În legătură cu viitorul partidului pe care îl conduce, Antonescu a declarat că în perioada următoare vor mai exista "căderi de capete".

"Există în partid o anumită tensiune, nu am de ce să o ascund, în legătură cu acest proces de reformă destul de radicală, schimbarea direcţiei, schimbarea mentalităţii, deschiderea uşilor cu adevărat. Sunt oameni care la Congres m-au votat pe mine, şi vorbesc de lideri de organizaţii, pentru că nu erau într-un grup foarte apropiat fostului lider", a declarat Antonescu.

Antonescu mai spune că, în afară de obiectivul de a câştiga preşedinţia, mai există un obiectiv: PNL să revină la guvernare. 

Sursa: realitatea.net


3 comentarii:

Andy89 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andy89 spunea...

Poi normal daca nu te bazai si pe banii furati de guvernul Tariceanu, nu mai intrai in cursa pentru prezidentiale. Rusineeeeeeee

Toma Mariana spunea...

mai bine nu mai intra :)))