luni, iunie 22, 2009

Alexandru Nazare: "le multumesc tinerilor de la OT PD-L Sector 2"




Fostul europarlamentar PD-L, Alexandru Nazare, a ţinut să mulţumească pe blogul său atât organizaţiei PD-L Sector 2, cât şi nouă - tinerilor. Mă bucur că OT PD-L Sector 2 a dovedit că este o echipă puternică şi că pe tot parcursul campaniei a fost alături de Alexandru Nazare, singurul reprezentant în Europa al tinerilor democrat-liberali din sectorul 2.

"As vrea sa le multumesc tuturor oamenilor care mi-au fost aproape in acesta perioada: in primul rand doamnei Anca Boagiu care m-a promovat, domnului Stolojan si Marinescu care m-au indrumat in Parlamentul European, lui Rares Niculescu cu care am petrecut multe ore in plenul de la Strasbourg si am facut echipa buna. Totodata trebuie sa le multumesc consilierilor locali si generali de la Sectorul 2 care au facut minuni in aceasta campanie: Calin Murg, Edmond Talmacean, Lucian Iliescu, Catalin Militaru si Ioana Lazaroiu. Le multumesc de asemenea colegilor de la Organizatia PD-L de Vrancea care m-au sustinut si cunoscutilor din Focsani care au fost alaturi de mine.

La fel de mult trebuie sa le multumesc tinerilor de la Sectorul 2 care au fost motorul campaniei noastre si au tinut sa posteze pe blogul lor emisiunile unde am participat: http://otpdlsector2.blogspot.com"



Alexandru Nazare

Cronica unui sfârşit de mandat previzibil

Sursa: alexandrunazare.wordpress.com




2 comentarii:

Toma Mariana spunea...

suntem langa tine oricand, si noi iti multumim ca esti un om valoros si ca esti alturi de noi oricand avem nevoie de sprijin. si app... la multi ani:D.... de ziua ta pe 25 nu? :p sa cresti mare :)) si sa realizezi multe:> succes

arici spunea...

oricat si-ar dori poaate sa scape de noi acum nu mai are nici o sansa am fost alaturi de alex si vom fi in continuare pupici multi alex