O campanie bine pusă la punct este unul din cele mai importante elemente ale câştigării alegerilor. Din păcate, foarte mulţi se folosesc de pliante, afişe şi broşuri numai pentru a promova feţe frumoase, şi nu proiecte realiste care să-i intereseze pe oameni, care să le crească încrederea că şi în România lucrurile se pot schimba în bine. Mulţi alegători ajung la urne şi, pentru că nu au auzit decât sloganuri, nu şi propuneri concrete, votează la întâmplare, pentru că le-a plăcut zâmbetul unui candidat sau posterul acela mare pe care l-au văzut pe geam toată campania. Sau votează singurul nume pe care îl cunosc, pentru că nu ştiu nimic despre candidaţi. Din acest motiv, candidaţii PDL au decis să trimită oameni în stradă care să nu promoveze doar o imagine frumoasă şi un zâmbet fals, ci proiecte cu termene concrete de finalizare. Proiecte care să transforme Bucureştiul într-un oraş modern, de talie europeană, care să poată concura prin frumuseţe şi prin facilităţile oferite cetăţenilor cu cele mai mari capitale europene. Văzând că pliantele pe care le primesc din partea susţinătorilor PDL nu conţin numai vorbe goale şi promisiuni în vânt, foarte mulţi cetăţeni s-au arătat încântaţi. Mulţi dintre aceştia au promis chiar că îi vor vota pe ceilalţi candidaţi, în frunte cu Vasile Blaga, cu toate că erau decişi să voteze alte nume. Şi asta pentru că proiectele candidaţilor PDL nu sunt promisiuni la nivel general, ci propuneri cu termene exacte de finalizare, care vor fi realizate în parteneriat cu diferite instituţii ale statului şi care vor îmbunătăţi calitatea vieţii în Bucureşti. De asemenea, cetăţenii s-au arătat mulţumiţi de faptul că Blaga reprezintă posibilitatea ca întreaga Capitală să arate asemenea sectorului 3, condus de primarul Liviu Negoiţă.
Edmond Tălmăcean
Sursa: Interesul Public
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu