marți, septembrie 15, 2009

Chiul TV

De ce ar fi mai bun ca trustul Realitatea-Antena? Sau de ce as avea incredere? Cum sa cred? Cum sa cred atunci cand in mandatul lor de guvernare mi-am pierdut 3 joburi? Cum sa cred cand promit ceea ce nu poate face nimeni cu Romania? Cum sa cred in baiatul acesta cu fata de drogy despre care nu stiu nimic? Cum sa cred in el cand propriul sau partid nu crede in el? Cum sa mai cred in avatarii Bratienilor? Cum sa mai cred in oameni care nu mai cred in ei insisi? Cum sa mai cred intr-un dumnezeu care n-a fost in stare sa aibe grija de propria sa familie? Cum sa cred intr-o Romanie libera, cand sub liberali libertatea presei a fost supusa intereselor grupurilor? Cum sa mai cred in oameni care sar dintr-un pom in altul, ca maimutele de pe Animal Planet? Cum sa mai cred cand credinta mi-a fost zdruncinata de atatea ori? Cum sa mai cred intr-un Iuda care m-a tradat de atatea ori?
Cum? Cum?
(articol preluat de pe http://crinantonescuantiblog.wordpress.com)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Locuiesc intr-o Comuna din Ardeal
condusa de un primar liberal.Am avut o mica organizatie de PDL-isti
dar nici pana azi conducerea ei nu
a fost in stare sa ne dea noile carnete si sa putem platii cotizat
ia pe anul in curs.Mai nou am auzit ca de la judet se vrea a pune
un nou presedinte fiul unui mare
PCR-ist din zona.Ce ma sfatuiti sa
facem?Pot fi contactat la
davidioan09@yahoo.com ori la
0729825710.