marți, aprilie 07, 2009

Din PD-L mai pleacă un independent către Bruxelles: Maria Petre

Europarlamentarul Maria Petre a decis să demisioneze din PD-L şi să candideze din postura de independent la alegerile pentru PE, nemulţumită că democrat-liberalii au plasat-o la coada listei, pe locul 30. Ea a denunţat faptul că munca pe care a prestat-o în PE nu a contat, conducerea preferând alte criterii şi anume media dintre alegerile locale şi cele parlamentare.

"Am luat decizia să candidez ca independent după ce am văzut că tot ce a însemnat criteriu de selecţie a fost lăsat la o parte", a declarat Maria Petre pentru NewsIn. "N-a fost o decizie uşoară, nu mi se datorează. Am fost timp de 20 de ani în acest partid şi uneori l-am pus şi mai presus de familie", a spus doamna Petre.

Dizgraţia Mariei Petre vine din faptul că a insistat să candideze la Primăria Slobozia şi a obţinut un rezultat slab. Actualul eurodeputat are de aduna 100.000 de semnături.

Niciun comentariu: