duminică, august 16, 2009

Tema ,,Campania electorala” la Scoala Nationala de Comunicare a OT PD-L


Cursurile Scolii Nationale de Comunicare Politica a OT PDL continua cu Modulul 5 avand ca tema ,,Campania electorala”. Intalnirea va avea loc la Focsani, in perioada 18-20 septembrie 2009

Obiectivul acestui modul sunt:

• Insusirea regulilor pentru conceperea strategica a unei campanii electorale

• Intelegerea rolului profilului public al candidatului si a modalitatilor de “vanzare” a acestuia.

• Profilul alegatorilor – intre nucleul dur si electoratul de conjunctura.

• Reguli de conduita in campania electorala.

• Tehnicile traditionale de campanie versus new media.

DSC05135Precedentele 4 module desfasurate la Bucuresti,Brasov si Eforie Nord au avut ca teme: Doctrina electorala; Organizarea partidelor; Teamworking si leadership.

Din cadrul proiectului la care participa 24 de tineri lideri OT PDL din toata tara, selectati la inceputul anului, mai sunt de facut doua module avand ca teme: Retorica si tehnici de oratorie si Relatia cu Mass media ce urmeaza a se desfasura in luna decembrie la Sibiu.

Iata programul Modulului cu tema ,,Campania electorala” de la Focsani

Ziua 1 – vineri, 18 septembrie

16.00 – 17.30 – Parte teoretica. Precampania electorala: tehnici de realizare, cercetarea de piata a precampaniei, proiecte si activitati (instrumente de campanie), cresterea notorietatii viitorului candidat.

17.30 – 17.40 – Exercitiu: Realizarea unui call center pe baza cunostintelor furnizate anterior în cadrul sectiunii de instrumente de precampanie.

17.40 – 19.00 – Pauza de cafea

19.00 – Masa de seara

Ziua 2 – sambata, 19 septembrie

9.00 – 11.00 – Parte teoretica. Campania electorala: strategie, analiza, obiectivele campaniei, identificarea publicurilor tinta si a temelor, votul util, reteaua electorala.

11.00 – 11.15 – Pauza de cafea

11.15 – 13.30 – Parte teoretica: Campania electorala: mesajul electoral si platforma, calendarul de campanie, bugetul campaniei, tactici de campanie, proiecte si activitati (instrumente de campanie).

13.30 – 15.30 – Masa de prinz

15.30 – 17.30 – Parte teoretica: Candidatul: profil candidat, slogan, teme de campanie, cercetarea de piata – focus group si sondaj, realizarea message box-ului, media planing, new media, reactia rapida.

- Exercitiu: Pe baza documentarii puse la dispozitie de lectori, se analizeaza si se interpreteaza un sondaj de opinie, astfel incat sa fie identificate temele de campanie. Stabilirea unui slogan in conformitate cu temele de campanie si profilul candidatului.

17.30 – 17.45 – Pauza de cafea

17.45 – 19.00 – Exercitiu: Realizarea unui media plan pe baza cunostintelor furnizate anterior.

- Exercitiu: Realizarea message box-ului candidatului, pe baza documentarii puse la dispozitie de lectori.

19.00 – Masa de seara

Ziua 3 – duminica, 20 septembrie

09.00 – 10.00 – Parte teoretica: Campania negativa. Cum raspundem? Monitorizarea adversarilor.

- Exercitiu: Realizati reactia la o campanie negativa derulata la adresa candidatului, pe baza documentarii puse la dispozitie de lectori.

10.00 – 12.00 – Parte teoretica: Ziua votului. Cum procedam?

12.00 – Concluzii si evaluarea seminarului. Poza de grup

Lectori: Catalin Dumitru, Razvan Sandulescu, Lucian Purcareanu, Andreea Dumitru, Radu Filip de la Kensington communications

Vor participa ca invitati si lideri PDL

Proiectul este organizat de Fundatia germana Hans Seidel in colaborare cu OT PDL si Facultatea de jurnalism a Universitatii Lucian Blaga din Sibiu.


Niciun comentariu: